1st Historic Daytona 500
- Piotr Gawor
-
Topic Author
- Offline
- Senior Boarder
-
Less
More
- Posts: 63
- Karma: 6
- Thank you received: 0
9 years 7 months ago #1219
by Piotr Gawor
Zardzewiałem, zrzucam rdze...
Do poprawy:
1. Kondycja
2. Siła przedramion
3. Koncentracja
4. Stanowisko "pracy"
Piotr Gawor replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
Templates are in rFactor\GameData\Vehicles\AMM\Templates

Zardzewiałem, zrzucam rdze...
Do poprawy:
1. Kondycja
2. Siła przedramion
3. Koncentracja
4. Stanowisko "pracy"
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Uros Goricanec
-
- Offline
- Senior Boarder
-
Less
More
- Posts: 58
- Thank you received: 1
9 years 7 months ago #1226
by Uros Goricanec
Uros Goricanec replied the topic: Re:1st Historic Daytona 500
Thank you Sir

Please Log in or Create an account to join the conversation.
- [SRPL] K Szczech
-
- Offline
- Fresh Boarder
-
Less
More
- Posts: 10
- Thank you received: 0
9 years 7 months ago - 9 years 7 months ago #1230
by [SRPL] K Szczech
Jeśli masz na myśli to, że limitera nie ma, to nie zgodzę się, bo przecież jest
Jeśli masz na myśli, że z takim limiterem jest dobrze, to również się nie zgodzę, bo w/g mnie bez limitera będzie lepiej. Poniżej wyjaśniam dlaczego.
Limiter ogranicza prędkość maksymalną do 274 km/h (w silnym drafcie można osiągnąć 275)
Jedno zatankowane auto jadące bez draftu osiąga ok 273 km/h na końcu prostej. Inne auto może złapać jego draft i osiągnąć 274 km/h już w połowie prostej i tym samym zyskać wystarczającą przewagę by go wyprzedzić.
Dwa współpracujące auta osiągają 274 km/h tuż za połową prostej. Ścigające je auto po wyjściu z zakrętu ma chwilowo przewagę, ale za chwilę wszyscy osiągają 274 i jakikolwiek dalszy manewr jest niemożliwy.
I tu leży problem - dwa współpracujące auta jadą przez sporą część okrążenia z maksymalną możliwą prędkością (wyznaczoną przez limiter), więc ich wyprzedzenie jest niemożliwe choćby i 50 aut sprzysięgło się przeciw nim. Tak długo jak jadą po wewnętrznej popychając się są nietykalni i mamy procesję. Nie idzie wykonać żadnego manewru bo nie idzie jechać szybciej niż oni.
Zdjęcie limitera spowoduje, że współpracujące auta pojadą nieco szybciej, ale goniące je auta będą mogły pojechać jeszcze szybciej, zwłaszcza jeśli też będą współpracowały.
Oczywiście jest to moja opinia i decyzja należy do organizatorów. Jakakolwiek nie będzie, mój zespół będzie się starał zdominować kwalifikacje, wyścig i dobrze się przy tym bawić
Jeśli limitery pozostaną, to jest nawet szansa na prowadzenie od startu do mety
[SRPL] K Szczech replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
W jakim sensie dobrze?sztorm napisał:a ja sądzę, że jest dobrze
Jeśli masz na myśli to, że limitera nie ma, to nie zgodzę się, bo przecież jest

Jeśli masz na myśli, że z takim limiterem jest dobrze, to również się nie zgodzę, bo w/g mnie bez limitera będzie lepiej. Poniżej wyjaśniam dlaczego.
Limiter ogranicza prędkość maksymalną do 274 km/h (w silnym drafcie można osiągnąć 275)
Jedno zatankowane auto jadące bez draftu osiąga ok 273 km/h na końcu prostej. Inne auto może złapać jego draft i osiągnąć 274 km/h już w połowie prostej i tym samym zyskać wystarczającą przewagę by go wyprzedzić.
Dwa współpracujące auta osiągają 274 km/h tuż za połową prostej. Ścigające je auto po wyjściu z zakrętu ma chwilowo przewagę, ale za chwilę wszyscy osiągają 274 i jakikolwiek dalszy manewr jest niemożliwy.
I tu leży problem - dwa współpracujące auta jadą przez sporą część okrążenia z maksymalną możliwą prędkością (wyznaczoną przez limiter), więc ich wyprzedzenie jest niemożliwe choćby i 50 aut sprzysięgło się przeciw nim. Tak długo jak jadą po wewnętrznej popychając się są nietykalni i mamy procesję. Nie idzie wykonać żadnego manewru bo nie idzie jechać szybciej niż oni.
Zdjęcie limitera spowoduje, że współpracujące auta pojadą nieco szybciej, ale goniące je auta będą mogły pojechać jeszcze szybciej, zwłaszcza jeśli też będą współpracowały.
Oczywiście jest to moja opinia i decyzja należy do organizatorów. Jakakolwiek nie będzie, mój zespół będzie się starał zdominować kwalifikacje, wyścig i dobrze się przy tym bawić


Last Edit: 9 years 7 months ago by [SRPL] K Szczech.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Piotr Gawor
-
Topic Author
- Offline
- Senior Boarder
-
Less
More
- Posts: 63
- Karma: 6
- Thank you received: 0
9 years 7 months ago - 9 years 7 months ago #1283
by Piotr Gawor
Zardzewiałem, zrzucam rdze...
Do poprawy:
1. Kondycja
2. Siła przedramion
3. Koncentracja
4. Stanowisko "pracy"
Piotr Gawor replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
NEW PATCH!!!
Download
Download
Zardzewiałem, zrzucam rdze...
Do poprawy:
1. Kondycja
2. Siła przedramion
3. Koncentracja
4. Stanowisko "pracy"
Last Edit: 9 years 7 months ago by Piotr Gawor.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Dawid Janicki
-
- Offline
- Junior Boarder
-
Less
More
- Posts: 23
- Thank you received: 0
9 years 7 months ago #1285
by Dawid Janicki
Dawid Janicki replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
Czy to prawda że będą robione zmiany kierowców podczas wyścigu? Dla mnie to skomplikowana sprawa, jeszcze nie miałem z tym do czynienia.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Piotr Gawor
-
Topic Author
- Offline
- Senior Boarder
-
Less
More
- Posts: 63
- Karma: 6
- Thank you received: 0
9 years 7 months ago #1286
by Piotr Gawor
Zardzewiałem, zrzucam rdze...
Do poprawy:
1. Kondycja
2. Siła przedramion
3. Koncentracja
4. Stanowisko "pracy"
Piotr Gawor replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
Pierwsze słyszę.. w Daytonie nie będzie żadnych zmian kierowców.
Zardzewiałem, zrzucam rdze...
Do poprawy:
1. Kondycja
2. Siła przedramion
3. Koncentracja
4. Stanowisko "pracy"
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Dawid Janicki
-
- Offline
- Junior Boarder
-
Less
More
- Posts: 23
- Thank you received: 0
9 years 7 months ago #1294
by Dawid Janicki
Dawid Janicki replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
Gilles napisał:
czas poszukać kolegów do zespołu. Morze na torze dzisiaj
No to jestem spokojnyPierwsze słyszę.. w Daytonie nie będzie żadnych zmian kierowców.


Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Marek Archipow [Fireball]
-
- Offline
- Platinum Boarder
-
Less
More
- Posts: 519
- Karma: 15
- Thank you received: 19
9 years 6 months ago #1307
by Marek Archipow [Fireball]
Marek Archipow [Fireball] replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
Dotarły mnie głosy, że w poniedziałek były lagi na serwerze. Jest to możliwe, ponieważ jechaliśmy oficjalny wyścig GP1979 w 16 chłopa.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Dawid Janicki
-
- Offline
- Junior Boarder
-
Less
More
- Posts: 23
- Thank you received: 0
9 years 6 months ago #1308
by Dawid Janicki
Dawid Janicki replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
Ubolewam nad faktem że coraz rzadziej odbywają się treningi a wyścig i kwalifikacje coraz bliżej... Nie da rady we wtorek lub w środę zrobić kolejnego treningu?
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Marek Archipow [Fireball]
-
- Offline
- Platinum Boarder
-
Less
More
- Posts: 519
- Karma: 15
- Thank you received: 19
9 years 6 months ago #1309
by Marek Archipow [Fireball]
Marek Archipow [Fireball] replied the topic: O:Re:1st Historic Daytona 500
Dodaję zatem czwartek i piątek do listy treningów na Daytonie.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
Time to create page: 0.180 seconds