S1R2 - SALZBURGRING

More
9 years 1 week ago - 9 years 1 week ago #1909 by Admin
Admin created the topic: S1R2 - SALZBURGRING
SEASON ONE: RACE 2
SALZBURGRING

Event date / Termin wyścigu: 24.01.2012

Event schedule / Plan zawodów:
19:00 CET - Practice
21:00 CET - Qualifying
21:10 CET - Warmup
21:15 CET - Race

Detailed rules, mod and track download - on the site. / Szczegółowe przepisy, mod i tor do ściągnięcia - na stronie.
Last Edit: 9 years 1 week ago by Admin.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #1941 by Admin
Admin replied the topic: Re:S1R2 - SALZBURGRING
Patch for Salzburgring - it prevents the first chicane from cutting by doing orange cones unmoveable. It causes damage from now!

***

Patch dla toru Salzburgring - zapobiega cięciu pierwszej szykany poprzez zmianę pomarańczowych ograniczników na "betonowe". Uderzenie w nie powoduje zniszczenia!

DOWNLOAD PATCH / ŚCIĄGNIJ PATCH

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #1943 by Admin
Admin replied the topic: Re:S1R2 - SALZBURGRING
DRIVER'S BRIFING

1. Crossing T1 chicane out of orange cones is strictly forbidden. In case of cutting player should clearly release the throttle to not gain the time. Cutting will be penalized each time by subctraction of 2 pts. from final race classification.

Cones are unmoveable so it causes damage!

2. Pit lane speed increased to 400 kph in track gdb file. No pit lane speed limit.

***

1. Cięcie szykany na T1 poza ograniczenie pomarańczowymi beczkami jest zabronione. W przypadku ścięcia szykany zawodnik powinien wyraźnie odpuścić gaz, aby nie doszło do korzyści czasowej. Skorzystanie na ścięciu szykany grozi otrzymaniem -2 pkt. z klasyfikacji końcowej wyścigu za każdy incydent.

Beczki są nieprzesuwalne, więc kolizja z nimi powoduje uszkodzenia!

2. Prędkość w boksach zwiększona do 400 km/h w pliku gdb toru. Brak limitu prędkości w boksach.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #1945 by Admin
Admin replied the topic: Re:S1R2 - SALZBURGRING
Zapraszam do komentowania.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago - 8 years 11 months ago #1946 by Marek Archipow [Fireball]
Marek Archipow [Fireball] replied the topic: Re:S1R2 - SALZBURGRING
Qual: P9

O wiele słabiej niż mogłem. Niestety, siła wyższa (czynniki zewnętrzne) zadecydowała.

Race: P4

Bardzo emocjonujący i nierówny wyścig. Po L1 spadłem (w wyniku kolejnej "siły wyższej" na ostatnie miejsce po pięknym dzwonie w S3 przed szykanami. Pogoń za stawką, wyprzedzania, przebiłem się na P10, ale na L4 dostałem strzała w tyłek od Thombike'a i znowu strata czasowa. Do boksu zjechałem na L19, prowadząc w wyścigu (sic!). Po wyjeździe z pitlane zyskałem kontakt z czołówką, ale kolejne błędy spowodowały znowu duże straty czasowe.

Na końcu piękna walka z K11 i FOLLYm - BMW M1 musiały zjechać na drugi pitstop. Przebiłem się na P5 ale znowu błąd i spadłem na P6. Ostatecznie po błędach innych skończyło się na P4. Do podium zabrakło dosłownie kilka sekund. Czas wyścigu skonczył się i nie miałem szans na wyprzedzenie kinga81, który musiał zjechać na trzeci pitstop i miał bardzo wolne ostatnie kółko. W samej końcówce prawie się oddublowałem, starając się wyprzedzić DRK.

Dużo zabawy, dużo akcji. Gratulacje dla niezawodnego DRK. Do zobaczenia na Hockenheim.
Last Edit: 8 years 11 months ago by Marek Archipow [Fireball].

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #1947 by Dominik Satel [79]
Dominik Satel [79] replied the topic: Re:S1R2 - SALZBURGRING
Qual P6….
…miałem w ogóle nie startować w qualu, ale musiałem jeszcze sprawdzić pewne zmiany w secie, które zrobiłem na ostatnią chwilę…

Race P2….
…na starcie pozwoliłem, żeby większość stawki za mną mnie wyprzedziła. Nie chciałem ryzykować spina już na L1T1 jadąc w peletonie, co wyszło mi na dobre… praktycznie co okrążenie widziałem jakieś zwłoki przy szykanie naszpikowanej betonowymi palikami :] i tak spokojnie dojechałem do mety… jechałem w miarę równym tempem, starałem się cały czas kontrolować przewagę nad driverami za mną i kontrolować stan paliwa, bo na wolnych treningach zawsze mi zabrakło…PIT wykonany perfekcyjnie…tego dnia DRK był poza moim zasięgiem (GRATULACJE), wiec nie szarżowałem i obyło się bez błędów…no może tylko mały chaos (na szczęście nie groźny) na dwóch ostatnich lapach przed wjazdem na S/M…


…dziękuję mojemu zespołowi za wspaniałe przygotowanie prosiaka na ten wyścig :] :] :] …prowadził się stabilnie, był przewidywalny
W klasyfikacji generalnej po dwóch wyścigach robi się ciasno. Sadze, że będzie ciekawie do samego końca sezonu…Do zobaczenia w mega szybkiej germanii :]

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #1948 by K11
K11 replied the topic: Re:S1R2 - SALZBURGRING
Moje pierwsze GP tutaj.
wóz: BMW M1

Q - chyba około 7. albo 9. miejsca
Zrobiłem w miarę poprawne kółko i tyle, bez rewelacji.
Sprawdziłem sobie mniej więcej, ile spalam paliwa.

Po kwalifikacjach obliczyłem sobie ile okrążeń jestem w stanie przejechać na pełnym baku i zdecydowałem się na 2 pitstopy, bo nie widziałem innej możliwości.
Jednak na minutę przed końcem warmupa, gdy byłem świeżo po odcedzeniu kartofelków, pomyślałem, żeby zalać cały bak i spróbować przejechać połowę wyścigu i dopiero na pitstopie zdecydować czy zrobić kolejny czy nie.
Zresztą nie byłem szybki, więc niewiele ryzykowałem taką taktyką, a sporo można było zyskać.
Raz kozie śmierć :P.

Wiedziałem, że nie mam dobrego tempa, więc miałem nadzieję, że zyskam sporo przez jazdę bez większych błędów (oczywiście nie powiodło się z różnych powodów :D).


R - chyba 9. pozycja
Nie dojechałem do mety, ale silnik sfajczyłem na chyba 3 okrążenia przed końcem, więc chyba jakieś punkty będą :].

Start wyszedł odziwo dobrze, bo mijałem tych przede mną, ale byłem bardzo ostrożny i puściłem trochę gaz, dzięki czemu chyba nic nie zyskałem. Postanowiłem jechać ostrożnie i oszczędzać paliwo. Pierwszy stint wyszedł w miarę poprawnie, choć niezbyt szybko. Trochę przesadziłem z oszczędzaniem, bo i tak do pitów dojechałem z chyba 3-4 litrami paliwa. Na drugim stincie jechałem już troszkę szybciej, chociaż też oszczędnie (nie byłem pewien czy starczy mi paliwa do końca). W sumie doszło do tego, że walczyłem o 4. pozycję na około 5-10 minut przed końcem, ale równie dobrze mogłem dojechać szósty. Niestety w drugiej połowie drugiego stinta nie jechało mi się tak dobrze, jak w pierwszym stincie, ponieważ zdarłem bardziej tylne opony (z powodu szybszego tempa) i wóz czasem wariował zbyt łatwo. A na dodatek ja próbowałem cisnąć, żeby nie dać szansy Daviemu i Fireballowi. Skończyło to się tak, że raz wyleciałem z toru, a potem złapałem spina, gdy DRK był bliski zdublowania mnie. Przy próbie wygrzebania się zepsułem silnik, mimo że trochę uważałem na obroty (ale w tym modzie trzeba cholernie uważać :D). Zlekceważyłem potęgę mocy. 23x FACEPALM

Na drugim stincie rozregulowały mnie też chwilowe lagi (dzielone łącze) i nawet zdawało mi się, że przez nie ktoś wygrzebując się ze spina na początku S3 został puknięty przeze mnie, ale ciężko mi powiedzieć. Przepraszam jakby co.

W sumie fajne GP wyszło.
Na kolejne może się przygotuję trochę lepiej, bo znam Hockenheim.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago - 8 years 11 months ago #1949 by Dawid Koszela
Dawid Koszela replied the topic: Re:S1R2 - SALZBURGRING
Qual P5: Pełne zdziwienie bo nie spodziewałem się tak wysokiej pozycji z powodu braku przygotowań.

Race P?: Wyścig obfitował w dużo błędów i dwa MEGA(lagi)
które pozbawiły mnie może i podium. Dobra walka z K11 i walka z samochodem. Niestety 3sek lag na najszybszym zakręcie na tym torze źle się zakończył. I na chyba 3 kółka przed metą zabiłem silnik. Już ostrzę pazurki na następny tor.

P3: Caterham Winter Cup 2010
P1: WTCC BMW E90 - Blue Velvet Racing
Last Edit: 8 years 11 months ago by Dawid Koszela.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #1950 by Thombike
Thombike replied the topic: Re:S1R2 - SALZBURGRING
Q..13 bodaj
Pojechałem na tor raz i drugi z planem zrobienia 1.17 w Lanci ale różne okoliczności spowodowały, że zaczynałem kolejny raz i kolejny raz i kiedy zostało 3 min. do końca aa ja nie miałem czasu to po prostu postanowiłem pojechać jakiekolwiek okrążenie.

R-7
Już start nie poszedł własciwie, gdyż ktoś przede mną przysnął i już zaliczyłem pierwszy kontakt...wiec po prostu dojechałem do T1. jako że lancia na tym torze 9i w ogóle) do rakiet nie należy to miałem załozenie podobne jak Małysz na Dakarze - dotrzec do mety. Moda poznałem dobe przed wyscigiem i cały kontakt z nim to 2h treningu przed wyscigiem.
Popełniłem 3-4 grubsze błedy w tym jeden brzmeienny w powazniejsze uszkodzenia auta. najwazniejsze, ze zlapałem sie do grupy, która nie zaliczyła zonka na szykanie z betonowymi oponami :)
Najzabawniejszy moment w ywścigu to ten, kiedy wszyscy zaczeli pitowac a ja miałem plaiwa na kolejne 6 okr. dzięki czemu byłem przez chwile na P3...lol! Potem spadek na 4, na kórym jechałem dosyc długo, bo własciwie do momentu mojego pitstopu. Wyjechałem znowu na szarym końcu.
Ukończyłem...niestety z racji wielu przygód inych kierowców mimo w miare wysokiej pozycji jak na początek to jednak i tak było to miejsce ostatnie więc nie iwem jak mam właściwie traktowac ten wynik :)
Ale plan wykonany i meta osiągnięta, natomiast czasy całkiem regularne. Nie wiem tylko po co na drugą częśc załadowałem az 75l paliwa :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago - 8 years 11 months ago #1951 by Marek Archipow [Fireball]
Marek Archipow [Fireball] replied the topic: Re:S1R2 - SALZBURGRING
I to był błąd Thombike, bo wydłużyłeś w ten sposób swój pitstop.

Siedziałem dziś nad czymś takim, co widać poniżej. Wyszedł koszmarek, ale muza "z epoki".

Last Edit: 8 years 11 months ago by Admin.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.215 seconds
Powered by Kunena Forum