S1R3 - HOCKENHEIM

More
8 years 11 months ago - 8 years 11 months ago #1962 by Admin
Admin created the topic: S1R3 - HOCKENHEIM
SEASON ONE: RACE 3
HOCKENHEIM (60-79 version)

Event date / Termin wyścigu: 07.02.2012

Event schedule / Plan zawodów:
19:00 CET - Practice
21:00 CET - Qualifying
21:10 CET - Warmup
21:15 CET - Race

Detailed rules, mod and track download - on the site. / Szczegółowe przepisy, mod i tor do ściągnięcia - na stronie.
Last Edit: 8 years 11 months ago by Admin.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #1983 by Greg Goissen
Greg Goissen replied the topic: Re:S1R3 - HOCKENHEIM
hi guys , sorry about this question maybe , but how many laps tonight ? :laugh:

P2: GP1979 Season 2

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #1984 by Tomasz Kawecki [king81]
Tomasz Kawecki [king81] replied the topic: Re:S1R3 - HOCKENHEIM
45 minutes :)with your pace - 27 laps ;]

P2: BMW M1 ProCar US Champ
P1: DRM Season One
P2: WTCC BMW E90 - Drift Monsters
P3: DRM Season Two

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #1988 by Admin
Admin replied the topic: Re:S1R3 - HOCKENHEIM
Komentujemy / Comments here.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #1990 by Tomasz Kawecki [king81]
Tomasz Kawecki [king81] replied the topic: Re:S1R3 - HOCKENHEIM
mam problem z utrzymaniem konsystencji i powtarzalności lapów na tym modzie - nie mówiąc o koncentracji ... w efekcie na jednym zakręcie zaliczyłem 3-4 spiny i straciłem 3 a może nawet 2 miejsce. Fajna walka z Fireballem przez chwile a tak to samotny wyścig dla mnie.

P2: BMW M1 ProCar US Champ
P1: DRM Season One
P2: WTCC BMW E90 - Drift Monsters
P3: DRM Season Two

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago - 8 years 11 months ago #1992 by Marek Archipow [Fireball]
Marek Archipow [Fireball] replied the topic: Re:S1R3 - HOCKENHEIM
No masz... Każdy by chciał mieć takie problemy i prowadzić w generalce. Co by było, gdybyś nie miał problemów z konsystencją. ;)

Ale na poważnie...

Qual: P1

Trochę fuksem, bo najszybszy Greg miał problem z kierownicą. Ale miałem dobry czas 1:41.5, który mógł być lepszy, bo po S1 urwałem na ostatnim kółku kwala aż 0.4 s., więc w końcówce mogło wpaść nawet wysokie 1:40.

Race: P2

Zaliczyłem dobry start, obroniłem pozycję. Szalejący Greg już przed zakrętem po pierwszej długiej prostej był za mną. Potem stało się coś dziwnego - dwusekundowy warp, który rzucił mnie z P1 na P6 w środek stawki. Kolejne lapy to odrabianie strat i mijanie kolegów nietrzymających best line, w efekcie czego od L3 do L7 jechałem już na P3 za kingiem81. Śmieszna sprawa, bo nie mogłem się do niego zbliżyć w drafcie i wyprzedzić go, ponieważ obroty na końcówce piątego biegu niszczyły mi wydajność silnika. Ale dwukrotnie zdążyliśmy się z kingiem wymienić pozycjami, generalnie ciekawa walka do momentu, kiedy przy wjeździe na "stadion" king zaliczył spina i został w tyle. Na L9 zjechałem do boksów, zatankowałem do pełna i zmieniłem tylne opony. Wyjechałem na P4 i wróciłem na P2 na 12 okrążeniu. Jadąc z bezpieczną przewagą nad kingiem na L19 zjechałem na drugi stop. Tankowanie 70 L, wymiana przednich opon i wyjazd na ostatni stint za Michaelem76 jadącym Porsche 935 ze stratą około 9 sekund. Końcowe lapy to odrabianie straty do Michaela, trochę się bałem, że Porsche może dać radę pojechać na 1 stop, ale ostatecznie błąd Michaela ułatwił mi zadanie i wyprzedziłem go na 21 okrążeniu. Na następnym kółku i on musiał zjechać do boksów, ale utrzymał P3. W końcówce miałem trochę obaw o moje wyliczenia ilości paliwa, myślałem, że wyjdzie jeszcze jedno okrążenie i zwolniłem oszczędzając wachę. Ale wyścig skończył się tak, jak to sobie obliczyłem.

Reasumując: dobry i jedynie słuszny wybór BMW M1 na Hockenheim - jak dobrze, że nie wziąłem M1 na Salzburgring. Dobre tempo i konsystencja, brak błędów. Jestem zadowolony z eventu i z małej straty punktowej do prowadzącego w klasyfikacji generalnej kinga81. Dwa ostatnie wyścigi będą decydujące - jednak to king81 ma większe szanse, bo zachował lepsze auta na końcówkę sezonu. Zobaczymy jak będzie.
Last Edit: 8 years 11 months ago by Marek Archipow [Fireball].

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #1994 by Tomasz Kawecki [king81]
Tomasz Kawecki [king81] replied the topic: Re:S1R3 - HOCKENHEIM
zauważyłem że Dominik Satel stał w pitstopie i czekał aż zwolni mu się miejsce na obsłużenie jego auta - żeby tego uniknąć proponuję wprowadzenie zasady, że wjeżdżający do boksów zajmuje połowę stanowiska - kto pierwszy wjeżdża ten zajmuje połowę od budynku boksów.

P2: BMW M1 ProCar US Champ
P1: DRM Season One
P2: WTCC BMW E90 - Drift Monsters
P3: DRM Season Two

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #1995 by Dominik Satel [79]
Dominik Satel [79] replied the topic: Re:S1R3 - HOCKENHEIM
Q: ..poniżej oczekiwań i własnych aspiracji.....offline byłem szybszy

R: start jak zwykle wolny - tzn szybki...na zielonym szybciutko ruszyłem no ale sie nie rozpędziłem bo miałem długie przełożenia no i wszyscy sobie mnie objechali...na 3 lapie przed stadionem...hmmm..."incydent" :]...po którym już mi sie jechać odechciało...a przy pierwszej wizycie w boksach musiałem pewnie zapisać się na obsługę w recepcji (czego nie zrobiłem)no i tak sobie postałem w kolejce z 20 sekund conajmniej....

..... do zobaczenia na lotnisku....capri rulez
Grats for Greg and rest guys :)

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago #1996 by Michał Mazurek [76]
Michał Mazurek [76] replied the topic: Re:S1R3 - HOCKENHEIM
PORSCHE 935 (bardzo fajne autko, nie żebym znalazł odpowiedni balans)

Q: kolejny raz wspiąłem się na własne wyżyny osiągając PB i tym samym P3

R: tym razem przetrenowałem na rozgrzewce start, co przyniosło zysk w postaci jednej pozycji, pozycji którą straciłem zaraz na długiej prostej, po prostu coś przeleciało obok mojego lewego ucha (Gregoire). Jechałem na P3 do pierwszego spina na L3 (stadion), drugiego na L6 (stadion), byłem na czwartej pozycji, po pitstopie po 11 kółkach wyjechałem na P3, trochę się zdziwiłem, ale jak najbardziej odpowiadało mi to.
Wreszcie nadszedł kulminacyjny moment: okrążenie "13" tuż za t1 zawadzam o pobocze, a tam o wystającą kępę trawy, która wybija mnie w kosmos i doprowadza do dachowania :( w tak zwanym między czasie sunąc tak do góry kołami wzdłuż toru, wyprzedza, a raczej omija mnie king i znów jestem na P4. Później jeszcze tylko spin na L22 (stadion), wizyta u mechaników na tym samym kółku i do mety, o dziwo znowu wyjeżdżam ze stopu na P3 - tak też kończę wyścig.
Podsumowując: dwa krótkie stopy: 37s + 17s, brak zmiany laczków (najbardziej zużyta była zużyta zaledwie w połowie) - bezcenne sekundy ! Cenne sekundy traciłem robiąc rundy honorowe pod trybunami stadionu. Szczęśliwy wynik, lepszy niż sama jazda. Mam nadzieję, że o kolejnym wyścigu będę mógł napisać coś ciekawszego. Dziękuję za wyścig i do następnego...

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
8 years 11 months ago - 8 years 11 months ago #1997 by Marek Archipow [Fireball]
Marek Archipow [Fireball] replied the topic: Re:S1R3 - HOCKENHEIM
Michael76, zapomniałeś wspomnieć o tak drobnym fakcie jak jazda na P1 przez 2 lapy. Ale to szczegół... :lol:

King, wprowadzimy taki wymóg - zajmowanie pół stanowiska. Niektóre tory mają dziwne pitlane i nie da się przewidzieć, jak będzie na wyścigu.

Moje impresje z Hockenheim. Muszę zmienić kombinację Fraps + VirtualDub na rzecz czegoś w wyższej jakości:

Last Edit: 8 years 11 months ago by Marek Archipow [Fireball].

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Time to create page: 0.130 seconds
Powered by Kunena Forum